środa, 4 marca 2015

STOP KŁÓTNIĄ !!

Hejka xD To ja i napiszę o moim dniu w szkole...O moim troszkę nieudanym dniu w szkole, ponieważ moje 2 koleżanki niestety się pokłóciły...Czasem nie rozumiem dlaczego się kłócą...czasem są to kłótnie o małe rzeczy...Ale poza tym ten dzień nie był jakąś katastrofą! Miałam dziś szprawdzian xD i mam nadzieje, że dobrze mi poszedł :D Ale za to przerwy były świetne i oczywiście zabawne!! <3 Gdy już skończyliśmy lekcje to oczywiście wracałam autobusem (jak co dzień)i siedziałam koło mojego kolegi to wypytywałam go o 2 pierwsze litery naszego prezentu ( bo 8 marca...xD) i powiedział ,że to PL________    MI________. Ja mówiłam, że to pluszowy miś a on powiedział, że nie...Piszcie swoje propozycje w komentarzach ;D Gdy już byłam koło domu to przybiegłam do drzwi jak na skrzydłach,ponieważ myślałam, że dziś przyjdzie prawdopodobnie moje etui na telefon. Niestety...myliłam się ;( Może jutro przyjdzie *,* I to chyba na tyle dziś...Tu macie zdjęcie mojego etui ;D 



                                                                                                      -Pozdrawiaam xD



1 komentarz:

  1. Jakby co...to są zdjęcia z netu...prawdziwe robione przeze mnie są 2 posty dalej xD

    OdpowiedzUsuń