sobota, 14 marca 2015

UKRYTA TOŻSAMOŚĆ ;D

Hejka ;D Mam plan...zrobienia...str. 30...w NIE KSIĄŻCE !! TO JEST UKRYTA TOŻSAMOŚĆ... wymyślam w tym zadaniu swoją... tak jakby inną osobę. Muszę podać imię, co lubię i.t.d. Więc robię zdjęcia i...ZACZYNAM !!
Ale najpierw moja głupia mina...yy...jak by to nazwać...zniekształcona przez taka funkcję w mojej kamerce xD
Zdjęcie przed zapisaniem...xD
No więc...napiszę wam co wpisałam w danej rubryczce.
IMIĘ : Michalina
MIEJSCE URODZENIA: Mars xD
DATA URODZENIA: 12.12.1212 r.
ZAWÓD: Rozrywka 
LUBI: Kupować przez internet, być inną niż wszyscy, jeść naleśniki, gotować obiady, chodzić na długie spacery. 
NIE LUBI: Sprzątać, biegać, lenić się, odrabiać zadań domowych, jeść niechcianych przeze mnie obiadów.
LOKALIZACJA: Stany Zjednoczone
STYL ŻYCIA: Chodzenie do banku, zarabianie pieniędzy.
NAWYKI: Nawyk do jedzenia wafelków :3
HOBBY:  Jeżdżenie na rolkach, rowerach i.t.p
GRUPY & STOWARZYSZENIA: Grupa oglądania i pisania postów na blogu.
ŻYCIE TOWARZYSKIE: (WTF??)  KOCHAM MOJEGO CHOMIKA (xD) !! 

I tu zdjęcie zapisanych rzeczy xD











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz