wtorek, 17 marca 2015

400 WYŚWIETLEŃ !! *,*

Sieffka :D Dziś wtorek...I chciałam wam PODZIĘKOWAĆ ZA 400 WYŚWIETLEŃ !!! 
Łał !! A niedawno było 300 wyświetleń! ^,^ 
Dobra to teraz o tym moim dniu ;D Byłam taka troszkę zmęczona, bo poszłam spać o dwunastej w nocy!!-,- I na dodatek nie mogłam zasnąć!! Nie...no znaczy...yy...MIAŁAM PISAĆ O WTORKU A PISZE O PONIEDZIAŁKU!! (wtf ?!) No to ten tego...dostałam dzisiaj sprawdzian z przyrody i... dostałam 3 ;P Ale jutro poprawie xD W Piątek mamy Bieg wiosny i trochę mi się nie chce xD Hłehłehłe ;P I po co mam biec ? Jak jestem wolna jak żółw! Zawsze miałam 6/7 miejsce...z 14. Nie jestem taka wysportowana...i szybka :( Każdy ma inne umiejętności i kropka. No to co ? Pokaże wam moje zakupione rzeczy(xD) z wczoraj. Byłam w EMPIKU, CCC, H&M, ZARA/ ZARZE, RESERVERDZIE i...w solarze, dan henie, mohito, kakadu i.t.d. xD
Zdjęcia zakupów:
Butki <3

Bluzeczka xD. A na dole sweterek :3 To na
tyle dzisiaj...Pa !

 -Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz