poniedziałek, 16 marca 2015

Poznań :*

Hej szybko pisże posta bo jestem w szkole na infie i mam chwile wolną. Mieliśmy o wirusach...AAA !! DZWONEK !! Pa ;D


                                                        *.*.*.*
Dobra... jestem w Poznaniu* :D Jest fajnie c(: Chodzę sobie po Starym Browarze...i jestem tutaj (w browarach) 2 raz w moim życiu...xD Byłam w epiku i musiałam, po prostu musiałam to książkę zobaczyć...


                   Przyznam się...specjalnie tam szłam, właśnie żeby zobaczyć DZIENNIK. Zdjęcie zrobiłam w sklepie...bo nie kupiłam tego dziennika ;( To może teraz zdjęcia z Poznania:
                                                                     Stara kamienic xD
Dużooo kicusiów w Starym Browarze ! Słyszałam, że taki mały kicek kosztuje 60 zł. :O
                                                               I tutaj ortodonta...Tutaj chodzę, bo noszę aparat :/
Jakiś budynek ;D Nie znam Poznania za bardzo, ale jeżdżę tam do ortodonty...Wiecie to już ;)

Tutaj zdjęcie jednej z kamienicy.
Tutaj zdjęcie z takim...yy...taką grą z kicusiem :* I w teh grze można pomalować go za pomącą ręki...wyglądało to jak XBOX...Także...chyba wiecie o co mi chodzi...xD
O mój boże...to już przesada! Violetta ?! W CCC ?!  
Nie chce obrazić żadnej V-fanki a nic...CCC to sklep...z butami...a nie z Violettą. Wyrażam tylko moją opinie. To na tyle dzisiaj...Paa



*PISZĘ TO DZIEŃ PO WYJEŹDZIE, BO PÓŹNO WRÓCIŁAM xD

     

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz