środa, 4 marca 2015

3 posty w jednym dniu?! Pierwszy i ostatni raz w życiu...

Znowuuu jaaaa!!To mój pierwszy dzień blogowania i...napisałam 3 posty w jednym dniu!!! Jest 22.30 i mi się zachciało pisać przez telefon xD Nie mogę zasnąć...więc napiszę o czymś, o czym wszyscy teraz mówią...O,, NIE KSIĄŻCE" :D Jest to tak jakby 2 część,, ZNISZCZ TEN DZIENNIK" tylko, że tej książki nie niszczysz xD Ja mam NIE KSIĄŻKĘ i bardzo ją polubiłam...tylko,że nie mogę mieć ZNISZCZ TEN DZIENNIK, bo mój tata sądzi, że to jest... dziwne... nie wiem co on widzi w tym dziwnego i w ogóle go nie rozumiem... :( Na dole zdjęcia NIE KSIĄŻKI xD Dobra kończę na dzisiaj i jutro napewno nie zrobię 3 postów, ponieważ innych to może wkurzać...Także DOBRANOC i miłego Czwartku xD   Paa!!
   
                      To moja NIE KSIĄŻKA z
                                    wąsami xD
                           Biuro rzeczy znalezionych xD
                            A tu lista gości xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz