czwartek, 12 marca 2015

Zwykły dzień...Merdzianka w bonusie xDD

Hejka :D Tuu Janeczga :) Dzisiaj czwartek...a jutro piątek !! xD A niedługo weekand ^,^ Mam w sobotę gości...i maluchów. NIE MAM OCHOTY BAWIĆ SIĘ Z NIMI...Będzie znowu... Wiktoria pobawimy się w chowanego...A pobawimy się misiami...A zrobimy coś innego...I TAK W KÓŁKO !!!  Ostatnio pisałam o Kasi...Dzisiaj chciałam napisać o Merdzi... jednej z moich NAJLEPSZYCH PRZYJACIÓŁEK...Koffam ją <3 Jest sZaLoNą babą... Często żartuje ;D Lubi rosół xD i kiedyś u mnie była ;D I właśnie gdy była u mnie jadła rosół !!!  Żdżarła wszystko !! xD  Jest naprawdę miłą i towarzyską dziewczyną. Często chłopacy z nią gadają i o niej żartują... xD Prześladuję ją taki Kacper...Z 6 klasy... xD Ale już nie będę o tym pisać. Napiszę jeszcze, że z nią właśnie gadam i jest zabawnie... xD To na tyle dzisiaj i niewiem czy będę jeszcze o czymś pisać...Pa...
WĄSY...xD

                                                                                                            
                                                                                                        -Pozdrawiam ;D (szczególnie Merdzie :*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz