sobota, 21 marca 2015

Goście & koszula :*

Sieffka ;D Dziś Sobota a wczoraj był piątek...i droga krzyżowa...a ja miałam czytać stacje...ale zapomniałam ;( Za tydzień pójdę. No to...dziś mają do mnie (znowu) przyjechać goście...i ten tego...to są takie starsze osoby także będzie lżej.No może nie do końca, ponieważ...jestem trochę nieśmiała a oni zawsze się mnie pytają 
  •  A do której klasy chodzisz ?
  •  A ile masz lat ?
  • A dobrze się uczysz ?
     A ja się wstydzę odpowiedzieć...ręce splecione w koszyczek za plecami, niewiadoma jaka twarz i...prawda. Jeszcze jak np. nosze jedzenie na stół oni mówią Jak ładnie mamie pomagasz-Jaka z Ciebie pomagierka-Ale kelnerka i.t.p.
Mam dziś ubraną to koszule którą miałam wczoraj...Jest śliczna :P Zdjęciee xD
Czarno białe ?? PEWNIE !!<3
Chętnie bym ubrała do tego nowe butki...lub moje koturny xDD No znaczy...To są sandałki na lekkim podniesieniu ;D
Buutki *,*
No to co...czekam na gości ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz