piątek, 20 marca 2015

Chipsy, ogrodnik i mini piłka ;D

                                                            Hejka !!Czo tam ?? ;) U mnie spoko :P Dzisiaj był ten Bieg wiosny i miałam 7 miejsce :D Dla mnie to jest wysokie miejsce i się z niego cieszę :D


                                               *.*.*.*.*
Mniaaaam !! Chipsy xD Zdjęcie ? Oczywiście !!!

Oki...to skoro już dodaje zdjęcie to może dodam jeszcze zdjęcie jak wyglądałam dziś w szkole ;D Już tłumacze...bo nasza klasa miała się przebrać za ogrodników a ja akurat mam ogrodniczki, kalosze, konewkę i.t.d. xD
Zdjęcie :
Ja ogrodnik xD
Oprawki ?? Jaszne ;D

Chciałam jeszcze wam napisać o Międzynarodowym  Konkursie ,,Kangur Matematyczny". Moja siostra na nim była i dostała w prezencie ,,Magicznego węża" czyli tak jakby...Rubik Snake xDD Zrobiła kulke z tego !!
Z takiego czegoś...potrafiła zrobić piłkę!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Łał !! 
Oki...to chyba na tyle dziś także do zobaczenia i papatki ;D


                       -Pozdrowiam ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz