poniedziałek, 30 marca 2015

O mój boże...BABKA & 800 wyświetleń !! :O ♥

Heejka xD Dziś Poniedziałek i zero nauki...no... w sumie...no była, ale to taka lekka, poniewaz są rekolekcje a jutro mam śniadanie wielkanocne...i moja mama zrobiła BABKĘ DLA MOJEJ KLASY !! <3 Prosiłam ją o to, ale prosiłam o kupną babkę, no i dlatego sie tak cieszę bo specjalnie zrobiła ją ,,własnoręcznie" xD Dla nas ! Dla moich wariatów xDD (nie obrażam nikogo...to tak...no wiecie...xDD) Zdjątko musi być :D (tylko włącze tel...xD)
Mniaam...Wygląda jak zwykła, ale w środku jest pomieszana wraz z masą czekoladową...To jest jakby...dwu ,,smakowa" babka xD

A tu takie małe babeczki z resztki ciasta.
Mam jeszcze dla was WIELKIE PODZIĘKOWANIA !!! Nasz świat ma już 800 wyświetleń i BARDZO WAM DZIĘKUJĘ !!♥♥ Jeszcze 200 wyświetleń i będzie 1000 !! ☺No to naprawdę dziękuje i teraz zmienie temat (xD) czyli... Dzisiaj sprzątałąm swój pokój i teraz wszystko jest OK. Aha !! Chciałam napisać, że w NIE KSIĄŻSCE na brzegach narysowałam ślady łapek psów.

 No to tutaj zdjęcie łapek :)
  Ale tak mi się dziś nudziło, że zaczełam robić inne zadanie. Zadanie ZBIÓR OKRĘGÓW...chyba ładnie mi wyszło xD
A tutaj ,,upiększyłam" stronę biurokracja xD


Tutaj również upiększałam...

I tu zadanie, które robiła moja siostra Weronika i bardzo ładnie, fajnie i..
 ,,radośnie" xD

To na tyle. Myślę, że post był miły i dość długi xD Pa...






- Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz