niedziela, 8 marca 2015

Dzień kobiet i apka zmieniająca tło klawiatury w telefonie *,*

Hejka xD Dziś 8 marca, czyli Dzień Kobiet  <3 Już dostałam mały prezencik...dostałam różyczkę od Taty ;D
Ja z różą xD...i oprawki xD
Właśnie jem kiwi >.< 
Fotka musi być xD
Mam dziwny sposób jedzenia tego...owocuu...xD
Jem go łyżeczką xDD SMACZNY...:D 
Życzę wszystkim kobitką xD WESOŁEGO DNIA KOBIET ;*
*.*.*.*.*
Dostałam drugą różę od Adama!! <3
Jedna moja druga mamy :)Jest Piękna *,*
*.*.*.*.*.*
Kolejne kwiatki O,o 
 ATAK KWIATKÓW !! O,o
Chciałam jeszcze napisać o aplikacji, która zmienia tło klawiatury i jej czcionkę. Nazywa się KLAWIATURA EMOJIKEYBOA (chyba xD). Ja mam tło Sakura ( pobrane) ale są też takie tła, które ni trzeba pobierać xD Zdjęcia :
Sory, że takie niewyraźne...i pomieszane...ale tak wyszły...Robiłam je na kompie ;/
Dziwnie wyszły...:(
To moja klwiaturka- Sakura
Menu i.t.d. Także to na tyle w tym poscie i na dziś...Chciałam jeszcze napisać, że 
DZIĘKUJE ZA 150 WYŚWIELEŃ <3 !! 

 Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz