czwartek, 5 marca 2015

Etui przyszło !! *,*

Heej !! :D Co tam ?? Bo u mnie wspaniale!! Dzisiaj, gdy wróciłam do domu zobaczyłam kopertę...znaczy paczuszkę w, której było moje etui !! <3 Jest super !! Na dole macie zdjęcia ;D


                                     W tym dużym opakowaniu było moje etui a w tym mniejszym ten wtyk z kotełem ;D
                                     A tu mój piękniś *,* Ten kot jest sweet xD <3
                                       A tu wtyk w kształcie kota!!<3   W GRATISIE xD 
                                                                Tył pięknego xD 

A tu razem z wtykiem xD    Dzisiaj w szkole było naprawdę fajnie. Z koleżankami i z resztą xD wydurnialiśmy się na dworze i było naprawdę zabawnie...Ale znowu fochy -,- Ach...Nie chce o tym mówić...Ale narazie wszystko jest okej...zobaczymy do wieczora...Jak ten to napisze jescze jednego posta ;D Paa !! <3




                                                           -Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz