czwartek, 19 marca 2015

Niewierze...PONAD 500 WYŚWIETLEŃ !! *,*

Sieffka ;* No nie wierze... TEN BLOG MA JUŻ PONAD 500  WYŚWIETLEŃ !!! <3 
O kilka postów wcześniej to było 400 wyświetleń... Łał! 
Okii... No ten tego... O czwartku! xD Dzisiaj miałam taki mini sprawdzian z polskiego. Byłam też u dentysty... znowuu... ale nie w Poznaniu xD Gdzieś indziej ;D W szkole- tak jak zawsze ;) Zabawnie, śmiesznie...xD Hmm... idę chyba sobie zaras po nesti (nestea), bo chce mi się pić xD 


                                                *.*.*.*.*

Mniam !! Koffam nestea xD Tylko troszkę zimna jest. Jutro mam Bieg wiosny i...już wam chyba o tym pisałam xD Niewiem o czym napisać...Ciekawe czy będą jeszcze jakieś inne wersję typu- ZNISZCZ TEN DZIENNIK lub TO NIE KSIĄŻKA... Jeżeli tak to kupie wszystkie xDD Kocham NIE KSIĄŻKĘ a ZNISZCZ TEN DZIENNIK też lubię...tylko, że niektóre strony mi się nie podobają...nie, że teraz mówie, że dziennik jest dziwny, głupi... Nie! Myślę, że jest fajny :)...i bardzo chciałabym go mieć ;D No ale co...To by chyba było na tyle w  tym poście...także dzięki za 500 wyświetleń i mam nadzieje, że dojdziemy do 1000 xD No to pa pa !! <3 





                                                                     -Pozdrawiam ;D



                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz