niedziela, 15 marca 2015

Spać !!!!! xD

Hejka :D Jest 22.13 i mi się przypomniało, że muszę posta napisać...sory...wczoraj szłam spać o PIERWSZEJ w nocy...dzisiaj jestem nieprzytomna xD No więc miałam w sobotę gości...i było nawet fajnie. Może na początku   nie było tak zabawnie...ale mniejsza z tym! Była kolacja dla wszystkich i tak się nażarłam, że chyba...o 5 kilo więcej się czuję xD Okej... To może powiem o mojej niedzieli... Dziś miał do mnie przyjechać wuja z ciocią, ale jednak nie przyjechali... Nawet niewiem czemu... Byłam u babci Janki ( tak moja babcia ma na imię Janina a ja mam przezwisko Janka) i... To chyba na tyle...Jutro jadę do Poznania także będą fotki :P No to do jutra. Aha i może dodam zdjęcie z moimi koleżankami w szatni bo mam jutro W-F xD




                                 -Pozdrawiam :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz