piątek, 13 marca 2015

O.M.G... 300 WYŚWIETLEŃ !!! Dziękuje ^,^

Sieffka *.* Dziś PIĄTEK TRZYNASTEGO !!! Niby dzień pechowy...Ale dzisiaj wchodzę na bloga... A tu miła niespodzianka !!    
                                  Dziękuję wam za...300 wyświetleń !!!!<3 
Jesteście wspaniali :D

Okej...Dzisiaj byłam jak co tydzień jeżdze na halę sportową w Belecinię. Dzisiaj byłam tam ostatni raz w 5 klasie...Najfajniejsze było to, ze weszliśmy na małą siłownie i wspinałyśmy...znaczy bujałyśmy się na linie xD. W domu, gdy wróciłam to OBIAD-5 MIN. ODPOCZYNKU-SPRZĄTANIE OD 15 DO 18.30.
                                                                                        -KONIEC.
W szkole jeszcze miałam 2 godz. wolne pod rząd! i zrobiłam zadanie ze strony
39. Ten ,,KOMENTARZ" powiesiłam w bibliotece (za wybłaganiem pani xD)
...tak noszę NIE KSIĄŻKĘ do szkoły... *,* i nic! xP Ten dzień był w sumie UDANY...albo...UDANY czyli szkolny...ale i też NIE UDANY czyli domowy...;D

Chciałam oglądać O MNIE SIĘ NIE MARTW...tylko moja mama farbuje włosy i czekam na nią...(mam zrobioną pauzę xD) Przedtem grałam w grę DENTYSTA na gry jeja GIERKA ;D i jest naprawde fajna. Grałam w nia jak miałam jeszcze 7 lat...łał...trochę dużo czasu minęło...
Oki to na tyle dziś i mam nadzieję, że nie przeszkadza wam to,że pisze takie krótkie posty... ale wiecie...nauka, sprzątanie i.t.d...Chciałam jeszcze napisać o tym, ze mam nową BFF ( BEST FRIEND FOREVER) i nazywa się Martyna ;D (Pozdrawiam ją) i niedługo będę z nią pisać bloga ;) Także jeżeli już tam ustalimy, że będziemy miały wspólnego bloga to wam napiszę... Paa !!

                                                                      -Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz