niedziela, 22 marca 2015

Berni :*

Cześć kochani!!
Wiecie co...Coraz bardziej mnie zadziwiacie. Czemu?
Bo Nasz Świat  ma już 600 wyświetleń !<3  Dziękuje ;*
No i fajnie :D
Okii...No to o sobocie...Było trochę nudno...nie wiem co napisać, bo goście rozmawiali i jedli i nic więcej. Szłam tylko z moją babcią Janką (xD) do śmierdziucha ;D I to chyba na tyle z soboty...i znowu szłam spać o 24.00 ;P
No to o niedzieli. Idę później do kościoła i potem chyba jadę do babci...

                                                  *.*.*.*.*
Nie wiem o czym pisać. Może napiszę o ,,Moim marzeniuu"  xD
Wiem...trochę może to dziwnie brzmi... ale bardzo duuuuużo gadam o pewnym psie. Tak mam już 2 psy, ale one mają już 12/13 lat i  chyba długo jeszcze ze mną nie będzie... Ten pies jest prze ze mnie nazwany Bernim. Czemu? Bo jego rasa nazywa się Berneński pies pasterski. To teraz może dodam jakieś zdjęcia z Google xD 
 O,o Jakie piękne!!!Dodam tylko, że jeżeli miałabym dostać Berniego to  po prostu musi, musi być szczeniak !!! <3 A na zdj. jest ich 11 !!<3

                                Takiego najlepiej ;D

Na OLX ?? Tak! patrzyłam już na tej stonie, ale te słodziaki są po ponad 2000 zł !! Jak można SPRZEDAĆ za PIENIĄDZE zwierzę ??
To nie jest przedmiot!! To żywe stworzenie...Rozumiem...niektórzy potrzebują kasy...ale żeby aż 2000??Ach...No to chyba na tyle dzisiaj także PAPATKI !!


                                           -Pozdrawiam ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz