poniedziałek, 9 marca 2015

KWIATKI I TORT W SZKOLE !! :O

Hejka ;* Dziś w szkole miałam 2 Dzień Kobiet i dostałam kwiatka :D Wygląda mniej więcej tak : 
Florek xD A z tyłu moja minka xDD 
Zdjęcie tortu :
...BRAK...
No nie mam zdjęcia...ale mogę go opisać...słowami xD Był SZEKOLADOWY I PYSZNY. 
                                                                          Koniec.

                                                                   * SZ napisane specjalnie xD
No i oto mój opis xD Czy wasi koledzy z klasy też wam coś dali ??? Ja z tego naszego prezentu bardzo się cieszę- jak i moje koleżanki ;D Postanowiłyśmy z panią, że jutro dostaną od nas GRZEŚKA I LIZAKA xD Tak w podzience...;P Miało to być na początku tak, że ja Wiola, Ewa, Eliza, Kornelia, Wiktoria i Dominika miałyśmy kupić im właśnie po tym grześku i lizaku, ale innym dziewczyną to nie pasowało...potem oczywiście ktoś poszedł z tym do pani i tak się ta sprawa rozwiązała...Jutro jest DZIEŃ MĘSZCZYZNY, ale mi im już daliśmy KUBKI na dzień chłopaka i to im chyba wystarczy...Oni nam też nic nie dawali na DZIEŃ DZIEWCZYNY (o ile istnieje takie święto xD) Jutro mam SZPRAWDZIAN z Przyrody i mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie xD
   Ok. To na dziś wszystko xD
                                                                  -Pozdrawiam ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz