wtorek, 31 marca 2015

Kto ich pamięta ??...

Siemka xD Tytuł posta jest nietypowy...ponieważ oglądam Hanne Montane i tak oglądam i oglądam...a tu... JONAS BROTHERS...! Pamiętacie ich ?? Ja tak dawno o nich nie słyszałam...teraz jak tak na nich patrze to wydają się mili...ale teraz ,,WYGUGLOWAŁAM" jak wyglądają teraz...łał...Okeeej...
Wyglądają kompletnie inaczej...Dobra to o wtorku...Myślałam, że rano wybuchne !!! Gdy przyszłam do klasy wyjęłam mój termos - CAŁY MOKRY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślałam, że się popsuł, ale mama powiedziała, że  po prostu źle go zakręciłam...potem (jeszcze w klasie xD) Poplamiłam obrus, a potem po prostu musiałam...się rozpłakać. No bo gdy przechiliłam termos to z niego do słownie ciekło !! Ale potem się chyba ,,sam naprawił" lecz (xD) następnie chciałam iść do spowiedzi i dałam pani dzienniczek ze zwolnieniem, ale że wszyscy dookoła krzyczeli to nic nie było słychać...a ona akurat mówiła, że ci którzy chcą iść do spo. to niech już idą a ja oczywiście nic nie słyszałam i gdyby nie Mała (dzięki Mała :*) to bym w ogóle nie poszłam...Uf. Dobra na razie opublikuje posta i najwyżej potem (jeżeli coś się będzie działo) będę dopisywać zdanka xD

                                            *.*.*.*.*.*


Doobraa...właśnie skończyłam sprzątać i jestem troszku zmęczona xD Gadam z Merdzianką 
Merdzianka mówi :
Pozdrawiam was i życzę żebyście nie mieli takiego pecha jak ja,  mam straszny katar i komputer mi się zepsuł ;(

[18:43:49] Merdzianka xD: Haha

Hłe hłe hłe xDD


                           *.*.*.*.*.
Hej pisze na tel. szybko bo mam tylko 4% i jest taki silny wiatr , że...strasznie się boję...a przedtem padał śnieg : O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz