niedziela, 8 marca 2015

Moje domowe ZOO xD

Siemga xD Pisze 2 posta w tym dniu dlatego, że mi się troszku nudzi, a że za godzinę idę do kościoła to postanowiłam napisać o moich zwierzakach xD  Tutaj macie zdjęcia ;D
                        Tutaj jest papużka falista, którą nazywamy Polą xDD
                            Koteł Miśka ;D Mama Tosi ;)
                                                       Tośka <3 Mama...ale jej kociaki oddaliśmy...;(

              Ten czarny kundelek to Cywil a za nim Baki :D

                                                                     Zbliżenie Bakiego- Bernardyna :D
 A tu Miko w czapce mikołaja xD Pisałam juz o nim posta ;D Dodam tylko zdjęcie KATALOGU PLAM, ponieważ dodałam nowe serca xD

                                               I to na tyle w tym poście...Paa!! 

                                                                                -Pozdrawiam (tradycyjnie napisałam xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz