czwartek, 26 marca 2015

Maks xD

Czeeeść <3 Cio tam ?? Bo u mnie...jakoś tak...nie wiem. Trochę mi smutno, bo moi rodzice wyjechali...poza tym pogoda jest taka smutna. Oki...to o czwartkuu. Dowiedziałam się, że moja koleżanka Mała ( Blog Małej xD ) dostanie psa ze schroniska :) Nigdy nie byłam w schronisku, ale jeżeli szukacie psa to zaglądnijcie chociaż tam raz...bo może tam jest wasz przyjaciel <3 Ja nie mam psa ze schroniska, ale kiedyś miałam. Był to Maks (tak Mała miałam takiego psa xD). Kiedy mój tata wziął go był jeszcze mniejszy. Mogę powiedzieć, że go uratował. On...mieli go...uśpić-zabić. Tacie tak się zrobiło przykro, że go wziął.
Niestety Maks już nie żyje...był chory ;( No...JEJU !! Miałam mówic o czwartku !!! Ale w sumie nic takiego się nie stało o czym tu napisać...Dobra to chyba na tyle dzisiaj...Jeszcze będę coś pisać xD
No to do zobaczenia !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz