środa, 18 marca 2015

ROLKI Z MAŁĄ :D

Hejka ;D Dziś byłam z Małą na rolkach ;) (Mała, jeżeli widzisz tego posta to mi napisz czy to zdjęcie może być xD) 
Mała ;D





 Dzisiaj w szkole było bardzo fajnie...Eee...Przepraszam że zmienię temat... Mała prowadzi bloga ;D Klik ;D  i chodzi ze mną do klasy...Dobra to o Środzie xD Jeeejuuu...!!! Co się działo na świetlicy to...tego się nie da opisać...Z Kasią ( Blog Kasi i Wioli ), Tomkiem i Dominikiem grałam w... wbijanie piłki do bramki, a ja byłam z Kasią na bramce xD Gdy tylko chłopacy rzucali to my krzyczałyśmy: 
- GOL SIĘ !! ( L NAPISANE SPECJALNIE...I SPECJALNIE SIĘ JE CZYTA xDD) 
- Jesteś niemiły!!
- EJJ!!
- Tomek jest głupi... xDD

Taaa... Jesteśmy na serio... dziwną klasą lekko mówiąc...ale to jest nasza zaleta !! xD Jesteśmy jedyni !! xDD  
Okej i to chyba tyle na dziś...Dodam tylko zdjęcie z TO NIE KSIĄŻKĄ z str. 120...Ładnie mi chyba wyszła...^
To na tyle dzisiaj...PA !!

                         -Pozdrawiam ;D
P.S.: Przepraszam za mój paluch na zdjęciach...Już wcześniej był na jakiś zdjęciach...Przepraszam, ale nie jestem profesjonalistką...Jeszcze raz przepraszam :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz