wtorek, 10 marca 2015

Kaśgaa i 200 wyświetleń ;D

Sieffka !! ;D ŁAŁ !!! DZIĘKUJE !!!!   Ten blog ma już ponad 200 wyświetleń !! Naprawdę wam dziękuje i mam nadzieje, że kiedyś dojdziemy do 1000 xD 
Okej...to teraz o tym moim Wtorku. Post nazywa się Kaśgaa dlatego, że moja koleżanka ma na imię Kasia  i jest moją NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĄ !! :* ( oczywiście nie jest jedyna xDD) Prowadzi bloga razem z moją drugą przyjaciółką Wiolgą :D Też ją koffam xD Tutaj macie linka ---->  ICH BLOG . Dzisiaj niestety byłam troszkę zła na Kasię...ale zrozumiałam, że bez niej...Po prostu nie da się żyć...i pogodziłyśmy się po godzinie...xD  Jest dla mnie bardzo ważną osobą  i nie mogłabym pokłócić się z nią i mieć focha na 1 dzień...Tak samo na Wiolę ( lub innę dziewczyny z mojej klasy) Tego posta poświęciłam dla niej ! Uwielbiam Cię Kasiu !! <3 
Pamiętaj !!! Mi możesz powiedzieć wszystko <3 
Dobra...opiszę resztę mojego dnia xD Dzisiaj w szkole mieliśmy coś takiego...a la dzień dziecka (:P) Czemu ?? Bo my baby miałyśmy chłopom dać po jakimś wafelku i lizaku (pisałam już o tym) i myślałyśmy,że pani kupi tylko dla nich, ale nam też kupiła xP Miało to być niby z okazji dnia kobiet i dnia mężczyzn xD Takie mało coś od pani :D Oczywiście przerwy były nie do ogarnięcia xDD Wygłupianie, śmianie się...Także ten dzień był w połowie udany ;D ( gdyby nie kłótnie) I to na tyle dzisiaj i Papapa xD



                                                                                                 -Pozdrawiam ; )


                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz