sobota, 7 marca 2015

Robię zadanie z ,,TO NIE KSIĄŻKA " xD

Siemaneczgo xD  Dziś Sobota czyli WEEKAND!! <3 Chcaiałam iść dzisiaj na rolki z Małą,ale coś jej się stało...;/ Więc postanowiłam nakręcić filmik o tym jak robię zadanie z NIE KSIĄŻKI. Oto on:
...okej...skończyłam rysować...ale na str.74 jest ramka do wycięcia...-,- A tam ! xD
I oto ona xD Maska pośmiertna...Brzydko narysowana maska pośmiertna...A wiecie co...zrobię...KATALOG LAKIERÓW DO PAZNOKCI!!!
Zrobiłam KATALOG PLAM...Jak w ZNISZCZ TEN DZIENNIK xD
Okej...to by było na tyle w tym poście...Także Paa !! <3


                                             ... i Pozdrawiam ;D


1 komentarz:

  1. Przepraszam za błąd w filmie...;( Niewiem co się stało..W nie książsce była to strona 76 czyli TO JEST PROJEKT BADAWCZY.Napisałam o grobowcu Tutenchamona xD

    OdpowiedzUsuń