czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielki czwartek i wielkie sprzątanie !! -,-

Sieffka :* Ahaam...Dzisiaj WIELKI CZWARTEK i już w tytule napisałam ,,wielkie sprzątanie", ponieważ to odkurzanie, wycieranie kurzów i.t.d...Tylko w sumie...ja nie miałam za dużo do roboty, bo...jakoś tak wyszło xDD Oki to teraz może...napiszę o...chwile... idę pomóc Weronice odkurzać schody....

                                       *.*.*.*.*.*
Dobra...nie zdąrzyłam jej pomóc...Jest pewnie zła na mnie. I ja na siebie też.
Okej...TO MOŻE TERAZ NAPISZE O ANKIECIE KTÓRĄ ZAŁOŻYŁAM...Będzie o tym o czym (xD) chcecie posta. Wymieniłam 3 pytania na które możecie odpowiadać :D Także zapraszam do zagłosowania !! Dzisiaj postanowiłam napisać o...o...NIEWIEM !! Napisze posta (może xD) jeszcze dzisiaj na jakiś temat...No to do zoba ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz