wtorek, 21 kwietnia 2015

I ❤ ROWEREK xD

Czeeść! Zaras wam wytłumaczę o co chodzi z tytułem posta. Byłam dziś, znaczy jechałam dziś rowerkiem do szkoły i było świetnie! Ta pogoda- piękna, jazda- jeszcze lepsza :D No i jechałam z Małą. Po lekcjach niestety wracałam sama... ;( Bo Mała miała j.ang. (nasza klasa jest podzielona na dwie grupy na angliku) i nie mogła ze mną jechać...ale chciałam też napisać, że gdy "rowerkowałam" do szkoły to po drodze mijałam dom, w którym był berneńczyk. Nazywał się Maks i...szczekał na mnie! <3 xD
Jaka podniecha xDD No i później byłam na podwórku i sprzątałam :/ A teraz oglądam Barwy Szczęścia xD. Więc napisze jeszcze podziękowania dla Merdzi:
Merdzia...dziękuuuuuje baaardzo za HARIBO xD ❤ Dobrze...więc to na tyle dzisiaj...i mam nadzieje, że do jutra xD Paa. :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz