piątek, 3 kwietnia 2015

Czemu nie głosujecie...??

Hejka...nie wiem czy wiecie ale założyłam ankietę na temat O czym lub o kim ma być  post 05.04...i jak na razie jest tylko jeden głos...;( No nic...dodam jeszcze jedną rubryczkę z inną propozycją...No, ale dzisiaj Wielki Piątek i bieganina, sprzątanie, pieczenie mazurka i.t.d...Chciałam jeszcze napisać, że MAM ZOBOWIĄZANIE....polega na tym, że codziennie muszę dodać co najmniej 1 posta na tego bloga. Ale mam też ZOBOWIĄZANIE w NIE KSIĄŻSCE, że muszę codziennie coś rysować przez cały miesiąc...Ale zapomniałam o tym xDDD
Zaczęłam chyba...30.03 a potem już nie robiłam xD Będę robić to w maju !! xDD Także teraz selfie z moim Bernim...NARYSOWANYM xD! 
TADA!! No to tyle na dziś...jeszce tylko selfie ze mła i NIE KSIĄŻKĄ xDD 

Szarno- białe :D Pa !! :*


-Pozdrawiam xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz