sobota, 4 kwietnia 2015

Nasz miesiąc !! :*

Uszanowanko po raz 2 ! :D Pisze dla was drugiego posta, ponieważ mam ważny komunikat. Nie wiem czy wiecie, ale MAMY JUŻ CAŁY MIESIĄC !!! Tak !! Pierwszy post pojawił się 4.03.2015. Uff...szybko to zleciało xD Dlatego mam specjalnego posta...

Dziękuje !!! ♥♥♥♥
Postanowiłam podsumować cały ten miesiąc...zdjęciami z tego bloga !!
Ten początek xD

                                                             100 wyświetleń *,*
                                                                 Oprawki xDD
                                                                        Tsaa... ;D
Początek katalogu plam 

Projekt badawczy w NIE KSIĄŻSCE

Dzień Kobiet ^,^

Kiwiiiii xD

Kulejne kiwtuszki xDD

Zajączeeeek :*

Nie książka i zadanie z  MAPĄ !! 

Kostka Rubik Snake ;D

I jeszcze Rubik Snake

Mojaa koooszuula...znaczy siostry xD

Znowu koszula c( :
  
Moje buutki *,*

Termosik xD

Zadanie z nie książki 

Nie książka. 

Znowu nie książka...

Kicuśś !!

Róża...

I tu lepsze zdjęcia z aplikacji EMOJI KEYBOARD (nie pamiętam dokładnej nazwy...)

Noom...



Katalog plam na zakończeniu...

Małaaa xD

Moja wieś xD

Ja ogrodniiikk ;D

Moje marzeniee !!! Mój Berni...Gadam o nim całymi dniami !!

Kaaroo *.*

Babkaaa !! ^,^

Bałagan 

Nie książka i str. z WSPÓŁPRACĄ 
Okii...to chyba wszystkie zdjęciaa...naprawdę dziękuje wam za oglądalność, pomoc i wszyystko !! Pamiętajcie !! Ankieta kończy się już JUTRO !! Naprawdę...DZIĘKUJE !! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz