sobota, 4 kwietnia 2015

Mniaam ! ♥

Hejka !! Pisze posta, ponieważ dostałam właśnie ZAJĄCA *,* Selfie xD :
Są  tutaj :
Rajstopki :)
Amicelli- rurki wafelkowe  zanurzane w czekoladzie z nadzieniem nugatowym.
Big Ben- orzeszki w czekoladzie :D
Nussbeiser- czekolada z orzechami (czekolada z okienkiem)
I to wszystko :D 

*.*.*.*
Właśnie skończyłam odkurzać samochód xD Napisze jeszcze, że dzisiaj byłam u święconki o 9:15 i wróciłam gdzieś o 9:30 xD Szybko poszło ;D Oki...będę jeszcze zmieniać tego posta xD
*.*.*.*.*
Doształam drugiego zająca...od Adama ;D 
No to z tyłu jest Alpejskie mleczko/ torebka
Kolejna czekolada z okienkiem xD
Kinder bueno
I kicusiowata czekoladka xD

Chyba wiecie, ze już jutro jest WIELKANOC,więc...
Chciałam wam WSZYSTKIM życzyć Wesołych Świąt miło spędzonego czasu z rodziną, ciepłej atmosfery, zero złych smutków i wypadków i oczywiście Mokrego Dyngusa 

Smacznego Jajka !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz