poniedziałek, 27 kwietnia 2015

BARDZO, BARDZO OCZEKIWANY POST !!!!!

Hejka, hejka, heeeejka !!! Jestem tak rozanielona, że...!!!!
Uwaga, uwaga szykujcie się...

DOSTAŁAM BERNIEGO !!!!!! <33
Nie, nie...to nie żart...To prawda...NAJPRAWDZIJSZA PRAWDA!!! Kocham go...jest u mnie od wczoraj...HISTORIA:
                  Wczoraj mój tata po obiedzie powiedział, że chce jechac w pewno miejsce...
Nikt nie powiedział mi gdzie...Znaczy...Mówili, że jedziemy do Anii.
Potem, że jedziemy do ZOO. Na koniec mówili, że jedziemy oglądać jakiś samochód...a na koniec- BUM!
JEDEMY PO PSA!! xDD i ja taka podniecha...;DD
Byliśmy daaaleko...Ale warto było :D Tata powiedział, że nie mam się tak cieszyć, bo najpierw musimy zobaczyć czy nie jest chory- ale nie był !! W sumie...NIE BYŁY. Bo jak tam dojechaliśmy to pan pokazał nam 2 pieski. Musieliśmy wybrać tylko jednego...I wybraliśmy takiego trochę grubaskaa xDD 
Bandzior- ma 8 tygodni i był odrobaczony jeden raz xD Musimy jeszcze z nim jechać do weterynarza za tydzień... wracając. Po drodze stawaliśmy...bo toaleta xD Ja szłam, a mama wzięła Bandziora z samochodu ( był w kartoniku...ale spokojnie- NIE ZAMKNIĘTYM xD)  i my na takim trawniku go wypuściliśmy to lataliśmy dookoła niego,bo tak się baaaaaałaaaamm !!! xDD 
Droga- WSZYSTKO OK.
Gdy wróciliśmy to Bandzior oczywiście musiał.......na świeżo wymytą kostke ! Potem poszlismy na spacer, a potem przyszykować mu legowisko i jedzonko...Dobra dodam jeszcze zdjęcia z Bernim i powiem jeszcze, że jestem na infie i piszę cała lekcja, bo mamy zastępstwo i możemy ,,se wejść na internety..." DZWOOOONEEEK!!!! Paa



 I oto mój mały Berni :*
( ˘ ³˘)❤



Łooo...;3 
Mój skarb :* 
Fajnie, że dzisiaj mogłam spędzić z nim duuużo czasu i nawet Mała przyjechała go zobaczyć O.o Kochaaam go! Jest taki zabawny i milutki i...i... NIE DA SIĘ GO OPISAĆ PO PROSTU ! <³ No to DOBRANOCKI  !! Paaa !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz