niedziela, 5 kwietnia 2015

TAAAAAAAKKKK !!!!!!!!!!!! ♥♥

CZEŚĆ !!! Niewieeerzee..1000 wyświetleń !!!!!!!!!!!!!!!!! Niewieerze. Naprawde niewierze...I naprawdę wam DZIĘKUJE ! Okejj...Napiszę wam o tej mojej niedzieli. Teraz wam chwilkę, bo moją ciocia i wuja jeszcze siedzą przy kawie...I rozmawia z nimi tylko moja babcia z tatą i mamą...Ja z Weroniką oglądamy ale pomyślałam, że wykorzystam tą minutkę. To nie jest tak, że nie chce z nimi rozmawiać...no bo oni rozmawiają o ,,sprawach dorosłych", że tak to powiem xDD Ja tam nie mam nic to gadania...Oki..To gdzieś po 9 miałam ŚNIADANIE WIELKANOCNE i jedliśmy jedżonko z święconki i.t.p. potem o 11:30 jechałam do kościoła na mszę ( Violga widziałam Cię przy komunii xD) i od razu po mszy (no może nie od razu) jechałam do babci Janki na obiad :D Potem wróciłam do domu i miałam kawę i pierwsi goście pojawili się o 17 a do teraz siedzą...znaczy inni...nie Ci pierwsi  xDD No i nie długo będę miała kolacje...No i NAPRAWDĘ DZIĘKUJE ZA 1000 WYŚWIETLEŃ !!! ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz