piątek, 16 października 2015

Zajęcia taneczne :D

Hello ! Nie... Wcale nie piszę za 20 dwunasta...wcale ! (xD)
Dzisiaj jak już pisałam miałam zaj. tanęczne w domu kultury.
Było fajnie ;D Tańczymy do piosenki Taylor  Swift- "Shake it off"
Na dzisiejszych zajęciach było już trochę trudniej, ale raz z dziewczynami dałyśmy radę : D
Było też mega , bo jak pan nie patrzył to my zaczynałyśmy się śmiać z kroków, ponieważ niektóre śmiesznie wyglądały...
W domu musiałam...pojechać do sklepu po galaretkęęę i... jogurt nat. dla mojej  siostry. I nic więcej...Potem przyjachałam ciocia. Miałam też okazję zjeść moje muslii z Biedry xD Są niby bananowe z kawałkami czekolady oraz mnóstwem zbóż i rodzynków...chociaż nie przepadam za nimi to w tej wersji są pyszne !
Ja już niestety się DZISIAJ z wami żegnam (za 2min. 24) i mam nadzieję, że do jutra...


Paaa !! :*

2 komentarze: