piątek, 30 października 2015

DIY- TAPETOWANIE ZESZYTU XD

Hejka ! ♥.♥
Przygotowałam dla was dzisiaj tak jakby DIY, które(który...nw.) polega na...tapetowaniu zeszytu :D
Potrzebne są:
  1. Resztki tapety-jeżeli nie macie może być papier ozdobny ;D
  2. Klej magic, na ciepło lub polimerowy- jaki ja akurat miałam...ale...jeeeepiej weźcie magica, bo jest po prostu bezpieczniejszy xD
  3. Zeszyt z miękką lub twardą okładką
  4. Nożyk, nożyczki.


Na początku musimy otworzyć zeszyt praktycznie na środku zeszytu, czyli w miejscu "zszycia".

Następnie nakładamy tapetę na górną krawędź zeszytu, tak aby przykryła cały zeszyt.
(na zdjęciu nie jest przy krawędzi, tylko dlatego, żeby pokazać jak przesunąć)

Teraz będziemy musieli odciąć tapetę u dolnej krawędzi.
Potem po bokach trzeba odciąć tak, aby szerokość tapety była dłuższa od szerokości zeszytu, ponieważ ten nadmiar użyjemy do przyklejenia tapety do naszego zeszytu :) 

Tak wygląda odcięty kawałek przeze mnie :)
Teraz musimy tapetę podzielić równo na pół.  



Zeszyt (narazie zamknięty) umieszczamy krawędzią (tą z spinaczami) do zgięcia tapety.

Otwieramy zeszyt. kurcze jak to wytłumaczyć xP
Musimy posmarować i złożyć brzegi tapety do środka i przykleić.
Tak samo ozdób drugą stronę okładki :)



I gotowe !! Mam nadzieję, że się podoba :D ♥
Pa !!

2 komentarze:

  1. Nie patrzcie podkładkę z Violetty...Niecierpie jej...Dlatego też ją otapetowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny zeszyt chyba też sobie taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń