czwartek, 29 października 2015

The early end of school

♥ Siemanko !! ♥
Jak zauważyliście, temat posta mówi o tym, że...w skróceniu jestem chora  xD
W szkole na 3 lekcji zaczął okropnie boleć mnie brzuch. Koleżanka mówiła, że jestem strasznie blada, więc zdecydowałyśmy z panią pójść do sekretariatu, aby zadzwonić po moją mamę.
I tak siedziałam w domu od 12.00, ponieważ pojechałam dopiero na 4 lekcji :D
I do teraz nie jestem pewna czy jutro pójdę na lekcje...
Ale to by było trochę głupio...
Bo co ? Nie mam iść do szkoły, a na  zajęcia taneczne mam iść ?
Przecież...pan powiedział, że teraz kto nie przyjdzie...
nie jedzie na konkurs w listopadzie.
A ja tak bardzo, bardzo, BARDZO chcę na niego jechać !!
Dam radę, dam radę, dam radę... Muszę to sobie powtarzać.
W sumie teraz nie boli mnie brzuch- tylko głowa.
A już jutro chyba będzie lepiej ?
...znaczy- mam nadzieję...
DOBRA! KONIEC JUŻ O TYM BO ZANUDZAM!
A wy ? Jak tam samopoczucie? Mam nadzieję, że dobrze :D
Oglądacie może serial/kabaret/film (WHATEVER) " PARANIENORMALNI TONIGHT" ?
Genialne kabareto-serialo-coś tam xD!
Akurat dzisiaj gościami są Tomson i Baron z The Voice of Poland, na przykład.
Uwielbiam Mariolke i Kryspina !! ♥
Najlepsi :3
Dobrze więc...czas się pożegnać, niestety.
 Dzięki za przeczytanie!!
Pozdrawiam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz