środa, 28 października 2015

Mini Haul ❤

Hejka po raz drugi :D
Piszę tak późno, ponieważ przed chwilą moi rodzice wrócili z Poznania, i przywieźli mi troszku rzeczy- a dkładnie trzy: czapkę i komin do kompletu oraz parę nowych ZIELONYCH papci :D
Tutaj jest mój GRRUBY komin. Sklep: Orsay ;)
Kolory: Różowy-Biały i Czarny.




Tutaj w kominie i czapce :) Czapka będzie ostatnim zdjęciem z tej "listy", ponieważ piszę z komórki, i nie mam jak tych zdjęć przestawić, więc bardzo PRZEPRASZAM :(



Więc tu jest moja czapka z pomponem xD Kolory taki jak komin i oczywiście ten sam sklep ;)
A tu moje zielonkawe papcie. Poza genialnym kolorem (xD) są bardzo ciepłe i miłe, lecz lubią trochę popiszczeć...

I to by był na koniec dzisiejszego HAUL-u i mam nadzieję, że DO JUTRA !!!:*

POZDRAWIAM <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz