poniedziałek, 12 października 2015

H&M and ZARA LOOKS

Hej :) 
Dzisiaj kolejna seria H&M LOOKS, allleeee....nie tylko z h&m. Zaplonowałam też stylizację z e sklepu ZARA:D 

Zapraszam !!!




Tutaj stylizacja ze sklepu H&M. jest ona zimowo- jesienna. Szczególnie w niej podobają mi się buty i koszula. W ogóle lubię koszule xD 
Poza tym bardzo mi się spodobała też ta czapka. Jest już bardzo dobrze znana, ponieważ od tamtego roku dużo ich się w sklepach narobiło :D Ta stylizacja jest ciepła i miła, ponieważ beż jest ciepłym kolorem :) Do tego trampki z grubą podeszwą i... już możemy śmigać na przystanek do szkoły :D
.
.
.
.

Teraz będzie stylizacja z ZARY :



 Ta stylizacja (według mnie) jest ładniejsza :D Zakochałam się w niej O.o
I te buty !! <3
Ogólnie ta stylizacja jest bardziej zimowa, ale to tylko, gdy jesteśmy w domu :P
Spódnica jest bardzo oryginalna a koszula- bardzo znana :D
I te buutyyy !! <3
Sweterek gruby- żebyśmy nie zmarzlii... ^.*
I te buuuuuuuuutttttyyyyy!!!!! <33 !!!


Oki. Dzisiaj kończę, ale już niedługo nowy post :D

Paaa !!




1 komentarz: