piątek, 9 października 2015

Nowa seria- H&M LOOKS :D

Hejka :D Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o nowej seri, która będzie polegała na tym, że będę wklejać zdj. z sklepów internetowych i będą to tak jakby "looki" na jesień :) Zaczynajmy !!


1 stylizację nazwę : Szkolnie :D.
Czemu ?  Ponieważ dobrałam ją specjalnie do szkoły xD 
Jest taka spokojna i nie zbyt rzucająca się w oczy, ale i TAK ZAUWAŻALNA :D
Widzicie tu czarną koszulę z szarawym sweterkiem. Do tego: Jeansy skinny i czarne botki na lekkim korku.




Tutaj 2 stylizacja. Jest już ona bardziej odświętna, ale... jak kto woli :)
Nazwa ?
Elegancja, Francja !!
Jest w sumie bardzo znaną stylizacją...Ta koszula i ten kapelusz... musiałam je jakoś połączyć!!
Plus te botki !!! <3
Mam nadzieje, że się wam to podoba :D
Mam nadzieję, że się wam spodobało :D










Dziękuję bardzo za obejrzenie nowej serii H&M LOOKS :D


P.s. Post dedykowany Małej z bloga Mała blog i takie tam :D

Pa !!


5 komentarzy:

  1. Dziękuję za dedykację ale czy to nie ta sama koszula którą dodałam na swojego bloga na jesień ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te looki (oby dwa) ;)

    OdpowiedzUsuń