poniedziałek, 9 listopada 2015

Hi everybody !

Hi !! :D
Wiem... jest już prawie 24 ale co tam xP
Ja mam teraz czas :DD
W sumie- faktycznie dopiero w tej chwili mam czas aby napisać posta, bo dzisiaj znowu byłam w Poznaniu O.o
 Tsaaa...#nagaleriiMalta xp
Praktycznie weszłam tam tylko do empiku oraz  monnari  xD
A w emp. znalazłam...
 Łoooooł xp  Fooojne :3 A może by tak na gwia...nie...A zgadnijcie co tam jeszcze zobaczyłam ...
Czy ktoś jeszcze pamięta post, w którym "Bałagan" był jeszcze dalekim, dalekim marzeniem ? ;-; Lol :)
Wszystkie 3 mega hity xD Niewiem czy wy też widzieliście gdzieś książki dobne do nich typu "Książka pod tytułem" albo   "Dziennik przyjaciółek" ? Może nawet niektórzy z was je mają ? Ja jedynie mam "To nie książkę" i...i tylko ją xD W sumie kupiłam sobie tylko zeszyt A4 z miękką okładką i kosztował w sumie tylko 7.50 zł. Bardzo mało jak na taki zeszyt, ponieważ reszta tam kosztowała prawie 30 zł... :/
Oto on ;) 
I to by było na tyle z mojej strony w tej nocy :D 
Zapraszam do obserwacji i komentowania- chętnie się odwdzięcze :)

5 komentarzy:

  1. Też mam Zniszcz ten dziennik i To nie książkę ;) polecam serdecznie ! Czasozjadacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Chciałam mieć Zniszcz ten dziennik, ale wzięłam NIE KSIĄŻKĘ, bo...bo tak xDD

      Usuń
  2. Ja mam dwie książki:"To nie książka" i "zniszcz ten dziennik" ale nie używam ich :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam książkę pod tytułem tom 2 ii chce sobie kupić Abc mojego stylu

    OdpowiedzUsuń