czwartek, 19 listopada 2015

I so excited !!

*Sześć :3*
Przychodzę-piszę dzisiaj do was z notką, która głównie ma powiedzieć o wydarzeniu, które ma się zdarzyć po jutrze <3

A więc ... Jak co wtorek chodzę na zajęcia taneczne, to teraz w TĄ SOBOTĘ odbędzie się występ, konkurs- NIE WARZNE- z czego( mam nadzieję) wszyscy z naszej grypy pojadą ( znaczy słyszałam, że jedna dziewczyna nie jedzie, ale to już tam nie moja sprawa, więc się nie pytam nikogo xd)
Przyznam, że bardzo się tym denerwuję...tylko czemu ?
I jak DO JASNEJ  CIASNEJ się pozbyć tych nerwów! Podobno przyjadą tam ludzie z za granicy :O
Czy tylko mnie teraz ogarnął lęk ?...
Nie, nie...nie czytajcie tego. Moja wyobraźnia trochę za bardzo zaszalała...
Do rzeczy !
Co się stanie jak się potkne ? Wywróce? Pomyle? Zapomne ? Ile razy mi mówiono, że nie mam się bać, wstydzić a ja nawet przed mamą zaczęłam się plpyać i mieszać... Właśnie takich chwilach jak ktoś mówi, że się nie mam denerwować, czuje, że denerwuje się jeszcze gorzej ! Tak samo jest i tym razem i nie mam nic w głowie prócz tego występu...

A wy ? Ile razy już baliście się występu ?
Motywujący obrazek dla was <3
Mam nadzieję, że się podoba :3 Paa !!

2 komentarze:

  1. Hej,piszę dla tego że nie piszesz już. Znasz mnie i ja też cię znam i masz bardzo wielki potencjał do pisania postów! Mam nadzieję że rozważysz jeszcze pisanie tutaj. Brak czasu to nie powód możesz przecież pisać raz na jakiś czas! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem Martyny :D

    OdpowiedzUsuń