poniedziałek, 16 listopada 2015

5 pytań + BONUS !!

Cześć !
W dzisiejszym poście będzie 5 pytań o mnie :)
Zadała mi je moja koleżanka- Mała ;)

1. Jakie masz hobby ?

 Najbardziej co mnie interesuje to piłka ręczna <3  Pewnie nie jedna/ jeden z was ćwiczy ją w swojej szkole. Lubię ją, bo...bo...bo...bo tak :) Na początku nie szło mi za dobrze, ale z każdym meczem czuje, że coraz lepiej mi idzie xd

2.  Ile masz zwierząt domowych ?
   Na tą chwilę jest ich...6 xd Bandzior, Cywil, Tosia, Misia, Timon i Miko :D Czyli pies, pies, kot, kot, kot, kicuś xd Haha :D

3. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ??
    Hmmm...najlepiej się czuję na Języku Angielskim...w sumie jestem w nim dobra xdd

4. Co najbardziej lubisz jeść ?

Najbardziej lubię fast food'y :D Dlatego jestem taka gruba xd A tak naprawdę to...makaron (rurki) z sosem śmietanowo- serowy z kawałkami kurczaka p: Mniam P:

5. Czy masz najlepszą przyjaciółkę ?

Tsaa... Małą :D
Blog: malablogitakietam.blogspot.com

+ BONUS !!
Lista na 24 grudnia:     (xdd)


1. Średnia walizka z flagą Wielkiej Brytani- Londynu ??? Nie ważne xd
2. Szczotka Tangle teezer- fioletowa :D
3. EOS- balsam do ust ( pewnie wszyscy wiedzą o co chodzi)...hmm... Najlepiej ciemnoróżowa... Nie wiem jaki to smak ? Xd
4. Cienkopisy/ 2o sztuk xd
5. Piłka do ręcznej xd
6. Aparat- lustrzanka sony ( używana )
I to by było wszystko z mojej listy xd


A wy ? Co się wam marzy na święta ??




Pa !!
Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądasz :) Dobrze że nie napisałam ile masz zwierząt ogółem bo to byś musiała tysiącami pisać :)

    OdpowiedzUsuń