niedziela, 15 listopada 2015

3 typy dziewczyn, które nie znoszę !

Cześć :3
Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o typach dziewczyn, których naprawdę nie cierpię !

1. Chwalipięty.
       To jest chyba najgorszy ze wszystkich! Rozumiem- cieszyć się z jakiś cieszyć...powiedzieć jednej czy dwóm osobom- " Patrz kupiłam se nową bluzkę !", ale takie coś jak łażenie DZIEŃ W DZIEŃ w tej samej bluzce i paplanie wszystkim dookoła " Mam bluzkę z H&M'u !!!"  To jest wkurzające !

2. Najlepsze we wszystkim.
        Tak...ten typ też jest dla mnie " nie wygodny", bo czasem...to boli. Patrzycie jak ta osoba dostaje szóstki ze wszystkich lekcji, a ty....siedzisz w ławce i myślisz, że jesteś beznadziejna...

3. Ważniary.
        Pewnie w każdej szkole znajdą się takie osoby... Idą przez korytarz z zadartymi nosami i czują się jak się księżniczki...że są najbardziej "lubiane" w klasie...

Tsa...i to by było na tyle.

( Notka oczywiście nie ma za zadania nikogo obrazić ! To jest tylko moje zdsnie...) + pomysł podsunęła mi właścicielka bloga Nonstop You. Polecam ! :)




3 komentarze:

  1. Hmm też nie lubie takich dziewczyn. Szczególnie jak udają kogoś takiego ,, twardego " a w rzeczywistości są inne. -.- najlepiej być sobą i nie wyróżniać się na siłe, a jak docenią twoją wartość na prawdę to wtedy będziesz się wyróżniać! :D I będziesz wyjątkowa! :DD pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczera prawda ! :) Dziękuje i również pozdrawiam ! :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń