wtorek, 1 września 2015

BACK T SCHOOL #2- 1 września :D

Cześć :D I jaktam rozpoczęcie NOWEGO ROKU SZKOLNEGO ? U mnie nie było za fajnie...znaczy tak myśle-myślałam- podejrzewam...
WHAT ? WHY ?!
Gdy po kościele i apelu poszliśmy do klasy, NASZ NOWY WYCHOWAWCA- BYŁY DYREKTOR
zaczął mówić o naszym nowym planie. Pojawiło się w nim BAAAAARDZO dużo J. polskiego dla grupy 1...wiem, trochę to dziwne, że Polski jest podzielony na 2 grupy...ale kontynuując...JA ZNALAZŁAM SIĘ W TEJ GRUPIE !!!!
Łojojoj...2 zeszyty nie starczą...xD
Teraz gdy przyszłam do domu weszłam na e-dziennik to okazało się, że jutro  2 pierwsze lekcje ma
2 GRUPA !! A moje koleżanki właśnie z 2 grupy mówiły, że mają na 10...Nie rozumiem :(
Mam nadzieję, że się nie spóźnie, ani nie pomyle...

Dobra to na tyle! PAAA !!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz