poniedziałek, 31 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL#1- Szykuj się !!! *,^


Siemka !! Jak tam przygotowywanie do szkoły ?? Powiem, że u mnie w pokoju już wysi sukienka na rozpoczęcie :D Może nie jest zbyt ,,na czasie" ale przecież to nie to się liczy...Ważne jest to co jest w środku. 



Nie pisałam tego, ale 25.08 dostałam- z okazji urodzinek- nową białą torebkę z Bershki, od moich sióstr. Kocham ją!! Prosze- oto ona !!


A tutaj są moje nowe-stare buty. Nie są za ładne jak dla mnie...ale dam rade.

Pewnie ty też się szykujesz. 
NIE ?
To nie zapomnij, bo pójdziesz na rozpoczęcie w dresie :DD
Jeżeli chcesz dopowiem co powinno być potrzebne ;)
  • Odświętne ubranie- czyli na galowo.
  • Notes do zapisywania planu lekcji
  • Długopis
  • UŚMIECH :)

I to był by koniec 1 części z serii BACK TO SCHOOL <3

KOLEJNE -DZISIAJ I JUTRO !!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz