piątek, 31 lipca 2015

Znowu przepraszam... D;

Siemka :D Sorki za to że nie pisałam dawno, ale...ale. Niewiem xD Miałam coś innego do roboty. Praktycznie nic się nie zmieniło- NUDY ! Niewiem czemu ? Jak to w ogóle możliwe w WAKACJE ?!
Hmm...Pamiętam jeszcze Berniego xD Wtedy to był Berni, a teraz ? BANDŻI ♥ Patrzcie jego zdjęcie jak był jeszcze mały O.O 
 Matko te małe łapki ♥.♥ Łooooo !!!!
Moje małe maleństwo :3 Kiedyś to było moje NAJWIĘKSZE MARZENIE! A teraz jest to takie rzeczywiste- prawdziwe-realne! Pamiętajcie 
Wierzcie w marzenia ! ♥
Ja mam teraz nowe XDD Too..
Aparat nat. Instax mini 8

Jest śliczny ♥ 
Napiszę o nim później...Zaras wracam.

*.*.*.*.*

Jestem. Kontynuując...
Instax mini 8 to cos takiego jak polaroid- CZYLI:
Po pstryknięciu drukuje zdjęcie wielkości karty kredytowej. 
No i to na tyle. Kończe, PA !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz