wtorek, 2 czerwca 2015

Łooooł!!! Zmiany ???

Cześć :D Zauważyliście...hmmm...coś nowego ? :D Podoba się ?? Bo mnie bardzo ! Będziecie mogli na to pytanie odpowiedzieć  w ankiecie :)
Ok. To teraz... ,,Z mojego dnia..."

Dziś na w-f graliśmy w piłkę ręczną i biegaliśmy 4 koła dookoła naszego boiska- ja niestety przebiegłam tylko 1...ponieważ gdy biegłam chwycił mnie ostry ból na stopie (pięcie) i nie dałam rady nawet chodzić. A w piłce ręcznej się mocno starałam...i dostałam DUŻE GRATULACJE od koleżanek a głównie od Małej :D Potem muzyka i śpiewaliśmy różne piosenki wybrane przez siebie. Matma- OKROPNA !! Pani tak szybko pisała i w ogóle, że CAŁA klasa NIC nie zrozumiała...A mamy jutro SESJE Z PLUSEM ! Ale to waga jest tylko 1, także...dam radę xD. Następnie przyroda, religia i do domu !! A o 16.30 jechałam z Bandziorem i mamą do weterynarza i czekałyśmy z nim chyba 2 godz. bo jakis bernardyn miał operacje...ALE TO NIE BYLE JAKI BERNARDYN !! ON WYGLĄDAŁ JAK CIELAK ! No i był tam jeszcze : Kot, Owczarek Niemiecki, Lablador, Shitzu, Beagle i...to chyba wszystkie zwierzaki xD Mój Bandżysław bardzo lubi weterynarza...ON U NIEGO ŚPI !! Normalnie się położy na podłodze i śpi :O No i nic więcej się potem nie działo...Mama kupiła mu posłanie i jestem happy :D Oki...No to pa i mam nadzieję, że do jutra :3 Paa !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz